Bij fetisjwinkel Mister B gaan de zaken beter dan ooit

Delen

Een Uber stopt voor de deur. Drie jonge vrouwen – type influencer – stappen uit en lopen al telefonerend door de glazen deur van leer- en fetisjshop Mister B. Getekende wenkbrauwen, Vuittonnetje over de schouder, zonnebril blijft op. Ze spreken een Latijns-Amerikaans Spaans – en ze zijn ook zo weer weg. Mister B ­bedient vooral mannen, wordt vrij snel duidelijk.

Tekenend is het bezoekje van de dames wel, zegt brand manager Tony de Wilde (34). Hij is bijna tien jaar werkzaam in de Amsterdamse zaak, die nu ruim 25 jaar oud is en anderhalf jaar geleden naar de Prinsengracht is verhuisd. De Wilde: “We worden ook hier nog steeds door toeristen bezocht, maar deze vrouwen kwamen met serieuze intenties. Heel wat anders dan de groepen jongeren die luidruchtig lachend in de zaak kwamen toen we nog in de Warmoesstraat zaten. Niet echt leuk als je daar je jockstrap staat te passen.”

Lees verder op Het Parool